No tnä oli tavallista enemmän draamaa (: Kiitos Inkan ( tsekatkaapas henkilöesittely kohta ). Inka on taas sitämieltä että anette ei saa olla mun ja katsun frendi. Ja sitten se suuttus mulle ku en antanu sen käyttää mua kynnysmattona. Ja on valittanu opettajil must katsust ja anetest, tota joo .. (: sanonu et haluis vaihtaa luokkaa, kumpa vaihtaiski. ja sit kaikkee suuttus helmil ku ei tienny se ei arvannu niitte yhtä inside juttuu ._. joo ja sitte se sanos helmille että " valitse joko me tai _ne_ " ja helmi sanos " oon aina ollu noitte frendi, miks vaihtaisin sun takii ja miks en voi olla molempien kaveri " ja inka sanos vaa " just " eihä se muuta osaakkaa sanoo ku hmp. ja helmin yllärisyndet on ens viikon viikonloppuu (: sinne tulee helmi, mä, anette, katsu, ansku ja sanni :D Ja sitten anette tulee meille tän viiko perjantain yöks :33 Juu ja lunta sato ! Ja hulluna satoki ! Meinas kuulkaa kasvot lähtee irti ku se lumipyry tulitti meit :( Semmosta tänään.

 

- your worst nightmare